maandag 29 oktober 2012

Christmas wreaths in candy colours...

...en zo maakte ik vorig jaar deze Kerst krans...
...and so i made this Christmas wreath last year...


...en dit jaar maakte ik twee nieuwe...
...and this year i made two new ones...


















...en zo wordt het ook dit jaar weer een kerst in snoeperige kleurtjes!
De kransen zijn binnenkort te koop in mijn Etsy-shop.
...and it will be a candy coloured Christmas this year again!
These wreaths will be added to my Etsy-shop soon.

xx



34 opmerkingen:

  1. I love them! They are really beautiful and cute at the same time :-)

    Can't wait for christmas!!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zoet, geweldig ! En veel leuker dan dat standaard kerstgroen (ga ik ook niet aan beginnen). Ik heb ook wat klaar, nou ja... bijna...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow!! breathtaking!!!!
    xxxx Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whaw!!! Zo vrolijk, echt knap.
    Eens kijken of ik m'n ventje kan overtuigen om er eentje te kopen. Ik hoop zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeer leuke kleuren! Hier word ik écht vrolijk van!!

    Groetjes,

    http://sarahmamzilla.blogspot.be/

    Ik ben verslaafd aan je prachtige foto's!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn PRACHTIG fijne nieuwe week. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat wordt echt een vrolijke Kerst!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super 'cute'! Leuk idee om bij elkaar te zetten. Mijn hoofd begint nu al te spinnen met eigen ideeën. Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig mooi! Prachtige kleuren en wat een leuke details.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn ze mooi zeg! Heel leuk met deze kleurtjes, laat de Kerst maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Candy coloured Christmas......perfect! Ada :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow heel leuk, heerlijk al die kleurtjes, en ze staan zo mooi tegen die mooie achtergrondkleur :)! love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En weeeeer zijn ze prachtig!!!!! Mooie kleurencombinaties!!!
    Die zullen snel verkocht zijn!!!

    Liefs Maryska
    ps Geef je ook workshops?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een fantastische kleuren. Weer eens wat anders dan het stemmige groen . Dit knalt wel even van je voordeur af.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Just love your whimsical sense of humour. I laughed as I scrolled down and saw the little plastic doll on the wreath. You have such an adorable way of combining textures and colours.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Your wreaths are so pretty! have a happy week sweetie :)

    Bee happy x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo dan ga ik snel je etsy-shop bezoekn want deze wil ik.....mooi gedaan.

    Liefs Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, wat gaaf! Helemaal mijn smaak! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  19. So beautiful!! LOve all the pretty details! xo Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  20. O wat een mooie kerstkransen! <3 de pom poms...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. these are so amazing, I love all the texture and fun details
    http://ahandfulofhope.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat zijn die kransen leuk, net snoepjes. prachtige kleuren en goed om te zien dat gehaakt en gekocht bij elkaar gecombineerd kan worden... fijne avond lieve groet Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat zal daar een hoop werk in zitten zeg. Super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw wat een super gave kranzen! ben er gewoon jaloers op!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw meis, wat gaaf dat je krans in de Prima Handmade staat! Ik kwam 'm tegen op het blog van Selina Lake. Ik dacht huh die krans lijkt wel verdacht veel op het exemplaar van jou. Yeah !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beautiful wreath and blog....and visited your etsy shop...thank so much for your creations!!!

    BeantwoordenVerwijderen